Terese Mörtvik

Klänningstips från Forever 21+
1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6
 
Forever 21+ (Forever 21:s plus-size avdelning) brukar kläderna gå åt som smör i solsken. Det är knappt du hinner se dem ibland innan de är slut i just din storlek. De har nyligen bättrat på sitt utbud så nu finns det lite kläder i stora storlekar att välja på, speciellt om du är snabb. Själv blev jag förälskad i klänningarna ovan och det rycker i klick-fingret att klick-klick-klicka hem dem. Vissa av de andra favoriterna som jag surfade runt mellan hann i princip sälja slut medan jag tittade på dem. Ja, ni såg kanske den röda klänningen i gårdagens inlägg exempelvis... farligt snygg....
 
1
Gillar ballerinastuket. Får mig att vilja gå på dansträning.
 
2
Det här är en stiligare version av en skjortklänning. Känns väldigt storstad - jag kan se mig själv stående vid ett hotellfönster i New York, på väg ut på middag.
 
3
Perfekt vardagsklänning som är snäppet mera uppklädd, helrätt för en fika ute i någon berså någonstans.
 
4
Den här klänningen har ett metallicmönster i leopardstil och känns både bekväm och partyklädd.
 
5
En elegantare kortklänning med långa ärmar som passar jättebra på jobbmiddag.
 
6
Det lite glansigare tyget gör den här klänningen strået vassare än en vanlig dra-på klänning. Snyggt och bekvämt en varm dag på stan.