Terese Mörtvik

Motorcrossbilder från norrland
 
Igår var jag produktiv inomhus, eller ja, förutom att jag också dammsög bilen, men det kanske kan räknas som inomhus det med. Idag tänkte jag däremot att jag skulle vara produktiv utomhus. I alla fall produktiv på eftermiddagen utomhus. I alla fall några timmar produktiv utomhus. Ehm. Jag är som ni kanske märker inte någon extrem utomuhusmänniska. Men solen sken, vinden blåste (håller de flesta flygfäna borta) och kameran kallade. Valde en väg och började köra.
 
På vägen tillbaka från en inte sådär hejdlöst lyckad fotosession snubblade jag på någon sorts motorcrosstävling.

 
Givetvis var jag tvungen att ta tillfället i akt att öva på actionfoto. Med blandat resultat kan man säga, om man vill vara snäll.
 
 
Nu ska jag ta en macka och slå mig ned till ett avsnitt av Doctor Who. Godnatt och sov så gott...