Terese Mörtvik

Tillbaka från Göteborg
Spårvagnsspår i Västra Frölunda, fotat för några år sedan.
 
Var i Götet i helgen för att börja ställa i ordning lägenheten. Jösses amalia vilket jobb alltså. Speciellt när jag råkade pajja ryggen sådär lagom tajmat när vi vred på en soffa eller nåt. Men nu är jag i alla fall ett steg närmare en flytt till #gbgftw som det så käckt heter på Twitter. Var så busy så jag fullständigt glömde att fota lägenheten, eller byggnadsställningarna utanför.
 
Men jag har kört bil i Göteborgstrafik. Och till Landvetter. Det ni.
#1 - Linda

Bra! Ska nog bli roligt för dig att komma tillbaka till söder. Jag kunde för övrigt identifiera precis vilken hållplats du tagit bilden på utan att läsa texten under, tror jag åkt från den många gånger...

Svar: Ja, det hoppas jag. :)Och visst är hållplatsen bekant. Där har man stått ett par gånger och väntat på försenade spårvagnar... ;)
Terese Mörtvik