Terese Mörtvik

Hellre sista minuten än försent
 
Hade migrän igår och vaknade till livs efter ett par piller och en tur på spikkudden där på kvällen för att med panik inse - helvete, festivalbiljetterna. Det var sista dagen för förköp av biljetter till Kirunafestivalen (midnattssolsfestivalen) och pga av strul med nätköpet hade jag inte fått gjort inköpet till jobbet under fredagen. Jag skulle istället fixa det under helgen, men saker blev inte riktigt som planerat och det där försvann såklart helt från huvudet ända tills jag låg i avslappnad halvkoma. Såklart.
 
Försökte på nytt att beställa online, men det gick inte den gången heller, så det var bara att pallra sig iväg till affären för att få det gjort. Som tur är säljs biljetterna på ställen som har öppet till tio så jag hann stryka det från min dåligt-samvete lista. Passade också på att köpa födelsedagspresent till en av systerdöttrarna och inhandla lite energi i form av en burk med plockgodis. Jo, och så har jag bokat nästa resa till Göteborg. Åker ned till midsommar. Kom undan med just under 2000 kr eftersom jag använde alla mina bonuspoäng. Fint. :)