Terese Mörtvik

Ja, ja, man är väl inte mycket smartare än så
Så, jag mår inte så himla bra idag. Har typ hostat slem tills jag trodde jag skulle spy. Men det är priset man får betala när man jobbar måndag tisdag fast man är sjuk och går på både möte och jobbmiddag onsdag, fast man är sjuk. Fast det var himla trevlig middag igår. Royal Diner i Kiruna har ungefär världens godaste mat, supergoda efterrätter, och femtielva cola-sorter.
 
Det var för övrigt på grund av colan (och ren och skär envishet) som det gick så bra där på kvällen. Drack Jolt Cola och nån cola med colanöt. Sörjer bara att jag inte orkade dricka någon milkshake för det har de också fantastiskt goda. Betalade såklart för allting på en gång jag kom hem när jag knappt orkade gå och lägga mig för att jag var så trött. Har hostat och haft mig hela natten, så uschanimig.
 
Håll tummarna för att jag har piggnat till tills nästa vecka när det bär iväg till Göteborg och hårt arbete med lägenheten. Och midsommarfirande då såklart. Men mest hårt arbete. Man ska härdas.
 
#1 - Anonym

Krya på dig! Jag ser fram mot att träffa dig till midsommar, det var så hemskt länge sedan.

#2 - Linda

Hrm, det är jag alltså.

Svar: Misstänkte det. ;) Och tack. Ska verkligen försöka. Och det ska bli så himla mysigt att ses igen! Toklänge sen sist. Kram
Terese Mörtvik

#3 - Hanna Karlsson

Krya på dig!

Svar: Tack så mycket! Jag ska försöka. :)
Terese Mörtvik