Terese Mörtvik

Nu åker jag till Göteborg!
 
Eller ja, tidigt imorgon bitti i alla fall. Har packat färdigt. Innan midnatt. Det händer inte varje gång kan jag säga. Vissa skulle kanske säga att jag inte vet hur man packar, men det är inte sant. Jag vet. Det är bara det att jag ska ha med mig så mycket grejer...
 
En stor resväska till mig (med lite babygrejer till systerdottern också) blir det, datorväskan, och så en av syrrans barnvagnar. Hade tänkt vara snål och skippa det där med taxi, men det vete fan alltså. Velar också om ifall kameraväskan ska med eller inte. Vet att jag förmodligen inte hinner använda kameran. Vet också att jag förmodligen kommer ångra mig om den inte är med. För så är det ju - människor spår, men Murphy rår.
 
Anyway, bäst att gå och sussa nu så jag orkar upp klockan 04:45.
 
God natt och sov så gott!
 
#1 - maria at inredningsvis

Kan rekommendera dig ett besök ut till Södra skärgården här i Göteborg och framför allt ön Styrsö den är UNDERBAR ett minne för livet :)

Idag bjuder jag på unik New England inredning på bloggen :)

Jag önskar fina dig en underbar midsommar med mycket fest :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Svar: Tack. :) Har varit ute på öarna en sväng för länge sen. Det är fint. Lite många maneter i vattnet dock.Ha en fin midsommar du med!
Terese Mörtvik