Terese Mörtvik

Önskelista - Maxiklänningar från Simply Be
 
1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6
 
Maxiklänningar kan verkligen vara så himla tjusigt. Det här är några av mina önskeklänningar, i plus size, från Simply Be. Finklänningar, aftonklänningar och balklänningar är så fantastiskt roligt att titta på ibland, och bara drömma sig bort en stund.
 
1
Jag är egentligen inte så förtjust i bältesapplikationen här, men klänningen i övrigt är precis i min stil med sin puderrosa ton och draperade skärning, så den kommer på med listan ändå.
 
2
Underbar drapering även på denna körsbärsröda klänning, och utsmyckningen höjer den till en helt ny nivå. Ovanligt smakfullt broderat med stenar, som annars ofta kan bli för mycket på många klänningar.
 
3
Älskar allt med den här klänningen, från den dimblå tonen till draperingen, skärningen, meshurringningen, och pärbroderiet. Ser nästan ut som stora vattendroppar.
 
4
Den här klänningen är lite enklare än de övriga, men fortfarande fantastiskt fin. Jag brukar inte vara så mycket för guld, eller prickar för den delen, men kombinationen med det vita, luftiga tyget är slående.
 
5
Den här svarta aftonklänningen har jag visat förr, men den finns fortfarande kvar i en del storlekar och den är bara så klassisk och fin. Den här kan du spara till riktigt formella affärer.
 
6
Det här är den enklaste klänningen i listan, men livet, broderierna, och tonen, gör den så väldigt sagovacker. Känns väldigt mycket disney-prinsessa (innan balklänningarna).
 
#1 - Oslofru

Otroligt söta klänningar <3

Svar: Eller hur? Vill ha allihop. Tack för kommentaren. <3
Terese Mörtvik