Terese Mörtvik

Plus Size Outfit: Leopard + Red
 
Röd blus från H&M : Leopardmönstrad pennkjol från Haléns (Happy Holly)
Silverhalsband från Kappahl : Brunt skinny belt från New Look Inspire
Sandaletter från Rieker
 

Nope, jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte har börjat blogga ordentligt efter sommaren än. Faktiskt inte. Men nu är det nästan höst på riktigt, och de kreativa grå börjar sätta fart igen. Back to school, back to work, osv. Angående outfiten så har fortfarande dille på tunna blusar. Det är bara så himla snyggt och skönt. Skorna kanske någon känner igen förresten, det är samma par som jag försökte töja ut med is där i våras.
 
Har slösat alldeles offantligt mycket pengar på kläder senaste året (ok, åren, men så noga behöver vi inte vara), något som börjar visa sig i i plånbok då jag varit pank ungefär hela sommaren... Inte nu just för klädernas skull så mycket för att jag inte riktigt har registrerat hela vägen att mina utgifter har ökat markant senaste året och jag kan därför inte shoppa riiiktigt lika mycket som vanligt. Men, men... det gick ju bra i alla fall för den där tjejen i En Shopaholics Bekännelser så det borde väl lösa sig för mig med.
 
Puss och kram och njut av helgen!
 
#1 - Linda

Wow! Det var snyggt, du passar bra i rött.

Svar: Tack, vad gullig du är!
Terese Mörtvik